Yaz Tatili – Bölüm 2

Güzel geçen bir yolculuğun ardından otele sonunda varmıştık. Giriş işlemlerimizi yaptıktan sonra odalara 2’şerli bir şekilde dağılmıştık. Sevgilim Alara ve ben bir odada, ablam ve annem bir odada, yakın arkadaşım Emre ile annesi Bahar bir odada kalacaktı. Çok yorulduğumuz için hemen odalara çıktık ve biraz kestirdik. Ardından uyandım, yanımda Alara hala uyuyordu. Onu uyandırmak için a.ını yalamaya başladım, çok uzun sürmeden inleye inleye uyandı. Bana gülümsedi ve kısa bir süre daha yalamaya devam ettim. Ardından cropun dışından memelerini okşamaya başladım. Ondan sonra öpüşmeye başladık. Biz öpüşürken onun elleri benim vücudumda geziyordu. Kısa bir süre böyle yiyiştikten sonra Alara elini s.kime attı, pantolonunun üstünden okşamaya başladı. Biraz okşadıktan sonra hafif gülümseyerek kemerimi çözdü ve s.kimi dışarı çıkardı. 16 cm’lik s.kimi emmeye başladı. Gözlerimin içine bakarak yalarken elleriyle taşaklarımı okşuyordu. “Devam et aşkım!” diyerek kafasını bastırmaya başladım. Bastırdıkça daha sert yalamaya başladı. Yaklaşık 5 dakika sonra ağzına boşalmaya başladım. Hepsini yuttu.

S!kim hala kalkıktı. Gülümsedi ve yavaş hareketlerle s.kimi içine almaya başladı. Yavaşça üstüne oturuyor, belini oynatıyordu. Tamamını alınca durdu ve yavaş hareketlerle zıplamaya başladı. Çok yavaş zıplıyordu, ben altında kuduruyordum, direk dudaklarıma yapıştı ve üstüme yattı. O pozisyonda ileri geri yapıyordu. Ben omuzlarını okşuyordum. “Memelerini ver ağzıma!” deyince birini ve verdi ağzıma. Bebek gibi emiyordum. Alara zıplamalarını arttırmıştı. 15 dakika kadar bu pozisyonda s.kiştik. Sonra altıma aldım, o pozisyonda pompalamaya devam ettim. Ben pompaladıkça daha da ayırıyordu bacaklarını. Kafasını iyice eğiyor, giriş çıkışıma bakıyordu. Boynundan sertçe tutup öpmeye başladım. Arada memelerini yoğuruyor, onları emiyordum. Sesini çıkaramıyordu. Bir müddet öyle siktikten sonra içinden çıktım ve etrafı zevk suları ile dolu s.kimi ağzına verdim ve boşalmaya başladım. Yine hepsini yuttu. Ardından ikimiz duşa girdik, duş aldıktan sonra giyindik ve akşam yemeğine doğru indik.

Yemek sırasında annem ve ablamla karşılaştık, yakın arkadaşım Emre ve annesi de bir masada bizi bekliyormuş. Yemeğimizi aldık, masaya geçtik ve yemeğimizi yedik. Oteldeki akşam eğlencesini izlemek için masalara geçtik..