Yaz Tatili-1

Öncelikle size kendimden ve arkadaş grubumdan bahsetmek istiyorum. Adım, Barış. 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. İstanbul’da özel bir okulda okuyorum. Aslen Antalyalıyım yani ailem orda yaşıyor. En yakın arkadaşım Nehir, benimle aynı yaşta aynı şehirde farklı bir okulda okuyor. Kendisi de Antalyalı. Sarı saçlara sahip, mavi gözlü fit bir kız. Nehir’in sevgilisi Emre, 23 yaşında benimle aynı okulda okuyor o da Antalyalı. Kendisi yaşça bizden büyük olduğu için fizik olarak da iri duruyor. Ben ve Emre aynı evde kirada kalıyoruz. Nehir farklı bir mahallede kendi evinde kalıyor. Bir de aramıza geçen sene katılan Nehir’in sınıf arkadaşı Damla var. Kendisi 20 yaşında incecik bir bele sağlam bir kalçaya ve kıvırcık saçlara sahip ve ailesiyle birlikte yaşıyor. Damla’yı ilk gördüğümden beri ona karşı içimde bir şeylerin alevlendiğini hissettim. Kendisiyle çok yakın arkadaş olmamıza ve sevgilisi olmasına rağmen çoğu mastürbasyonumun konusu olmuştur. Giydiği elbiseler sosyal medyaya attığı fotoğraflar içimi hep kıpır kıpır yapıyor.

Yavaş yavaş bahar döneminin sonuna gelmemizle birlikte grubumuzda tatil planları konuşulmaya başlandı doğal olarak. Öncelikli fikrimiz bir otel veya pansiyonda kalmak olsa da ailemin iş için yurtdışına 2 haftalık seyahate çıkacak olmasıyla birlikte planımızı bizim yazlığımızda gerçekleştirmeye karar verdik. Hepimizin finallerinin bitiminin ardından uçakla Antalya’ya seyahatimizi gerçekleştirdik. Yorucu bir yolculuğun ardından evimize ulaştık. Yazlığımız 3 katlı ve havuzlu bir ev. Emre babasından rica ederek arabayı aldığı için şehir içi ulaşımımız sorun olmayacaktı. Gece vardığımız yazlığa girer girmez, Nehir ve Emre eşyalarını alarak ikinci kattaki ailemin kullandığı çift kişilik yatak olan odaya yerleştiler. Damla’yı 3. kattaki odaya yerleştirdikten sonra kendim de yanındaki odaya yerleştim. Hepimiz yol yorgunu olduğumuz için odamıza çekildik. Aradan biraz süre geçtikten sonra aşağı kattan gelen sevişme sesleri dikkatimi çekti.

Bu seslere zaten öğrenci evinden alışıktım. Nehir ve Emre nerdeyse 4 senedir beraberdi. Ama Damla bu sesleri ilk defa duyuyordu. Nehir’in inlemeleri azdırmış olsa gerek çünkü sikimin kalkmaya başladığını görünce Damla’yı düşünüp yavaş yavaş mastürbasyon yapmaya başladım. Bir senedir onun ağzına vermeyi, yüzüne döllerimi attırmayı düşünüyordum. Ne yazık ki bunu sevgilisi benim yerime yapıyor. Biraz daha devam ettikten sonra boşaldım ve o şekilde uyuyakaldım. Sabah, Damla’nın sesiyle gözlerimi açtığımda kendisi odamın kapısından bana bakıyordu. “Uyan artık uykucu öğlen oldu herkes aşağıda seni bekliyor.” dedikten sonra gözlerimi aşağıya doğru kaydırdı ve sırıtarak arkasını dönüp merdivenlerden aşağı indi. Başımı eğip karnıma doğru bakınca gece boşaldığım baksırımı ve üstünde kurumuş döl lekelerini gördüm. İçimden bir “Hasssiktir ya!!” çektikten sonra “Neyse aramızda bu kadar samimiyet zaten var bir şey olmaz.” diye düşündüm. Zaten kendi aramızda da cinsel sohbetler ediyorduk.

Damla’nın sevgilisiyle arabada sevişmesinden tutun, Nehir ve Emre’nin evin neresinde hangi pozisyonları denediğine kadar konuşulmuştu. Altıma bir şort geçirip üstüme de tişört aldıktan sonra sakin adımlarla aşağıya doğru indim. Hepsi bir köşeye oturmuş beni bekliyordu. Hepsine selam verdikten sonra bugünün planını konuşmaya başladık. Ev’e marketten bir şey almadığımız için buzdolabımız boştu. Bu yüzden ilk işimiz dışarda kahvaltı yapmak ardından sahile gidip biraz deniz biraz da güneşlenmekti. Son olarak da dönerken markete uğrayıp yiyecek bir şeyler alacaktık. Herkes üstünü değiştirip hazırlandıktan sonra arabada buluştuk. Damla ve ben arka koltuğa geçtik. Göz ucuyla Damla’yı süzüp ne giydiğine baktım. Üstünde sadece kırmızı bikinisi vardı. O kadar küçük bir kumaş parçasıydı ki nerdeyse sadece meme uçlarını kapattığı için memesinin her yerini görebiliyordum. Altına mini şort giydiği için kalçalarını tam göremesem de bikinisinin altının brazilian kesim olması için dua ediyordum.

Nehir ise yeşil bikinisinin üstüne ince bir tül parçası alıp çıkmıştı. Alıcı gözüyle bakınca onun vücudunun da oldukça seksi olduğunu fark ettim. Kısa bir yolculuğun ardından sahile yakında bir kafede kahvaltımızı yaptık. Ardından üçümüzün sürekli gittiği ama Damla’nın ilk defa gideceği oldukça sakin bir koya doğru yola çıktık. Koya vardığımızda bizden başka kimse yoktu. Arabadan eşyalarımızı alıp sahile yerleştik. Plaj sandalyesinde otururken Nehir’in ayaklanmasıyla birlikte Damla da şortunu çıkarıp Nehir’in peşinden denize doğru koşmaya başladı. O koşarken ben giydiği bikini altının kalçalarını kapatmadığını görünce, içimdeki ateş tekrar alevlenmeye başladı. Gözlerimi Damla’nın kalçalarına fazla odaklamış olmalıyım ki Emre’nin “Oğlum yavaş bak hayvan herif!!” demesiyle kendime geldim. Ona sırıttıktan sonra ikimiz de ayaklanıp denize doğru koşmaya başladık. Ufak tefek su şakalarının ardından Nazlı ve Emre yakınlaşmaya başlayınca, Damla “Ben güneşlenmeye gidiyorum.” diyerek denizden çıktı. Ben de arkasından onu takip ederek sahile ulaştığımda Damla havlusunu yere sermiş elinde güneş yağıyla bana bakıp “Barış güneş yağını vücuduma sürer misin biraz bronzlaşmak istiyorum da.” dedi.