Kiz Kardeşim ve Arkadaşlar 1

Biz Üç üniversiteli arkadaşız, Antalya’da özel bir üniversitede okula gidiyoruz. Okulun birinci sınıfını yeni bitirdik ve finallerin sonunu kutluyorduk. Her birimizin yaz İçin işleri vardı, ancak yaz için Bir yerlerde çalışmaya başlamadan önce bir kano gezisine raftinge çıkmak istedik. Antalya’nın dışında Muğla da Dalaman Çayı’nda kano yapmayı planladık. Dalaman çayı çok güzel Güzel ve biraz uzak. Nehir boyunca kamp yapacak yerler var biz de orada hem kamp yapıp hem de kano kiralarız diye düşündük. Daha sonra nehirde yüzer ve kanoları geri verirdik.

Bütün gün kano yapmayı, bir gece kamp yapmayı, balık tutmayı ve ardından ikinci günün sonunda kanoları geri getirmeyi planladık. Nehirde olabilecek hafta sonu yoğunluğundan kaçmak için hafta ici bu geziye çıkmaya karar verdik. Biz arkadaşlarla tatilimizi planlarını yapıp çadırlarımızı ve neler yapacağımızı düşünürken Yurt odasında uzanmış dinleniyordum ve telefonum çaldı.

Arayan Liseden yeni mezun olan kız kardeşim bernaydi Mayıs sonunda mezun olacaklarını ve mezuniyet partisi yapacaklarını anlatmak için benimde Orada olmamı İstediğini söylüyordu. Çok yakınız ve aslında dünyada kaçırmazdım. Ona partisinden önceki hafta olan bu kano gezisi için planlarımızdan bahsettim. Berna onsuz gitmemizi çok kıskanıyordu. Abi mezuniyet partisinden sonra lütfen ben de gelebilir miyim herkes bir yerlere gidiyor bir tek benim planım yok sizinle ben de tatil yapabilir miyim Israr etmeye başladı. Ona sadece üç kişilik bir çadırımız olduğunu ve yer olmadığını söyledim. Ama O kadar çok ısrar etti ki ağlamaklı konuştu en son onun ısrarlarına dayanamadım. Ona gelebileceğini ama önce arkadaşlarımla konuşmam gerektiğini ve sözümden çıkmaması gerektiğini tembihledim. aslında çok eğlenceli kızdı çocukluğumuzdan beri çok samimi olduğumuz için çok eğlenebileceğimizi arkadaşlarımın da çok fazla sinir olmayacağını ve eğlenceli bir tatil yapabileceğimizi düşündüm.

Yani, üniversiteli çocuklar Emre, Burak ve ben şimdi de kız kardeşim Berna eklenmişti. arkadaşlarımla da konuştuktan sonra planlamayı yaptık kanları kiralamak için şirketle görüştük her şeyi ayarladık Bize kanalları kiralayan firma tam mevsimi olduğunu suyun ne çok soğuk ne çok sıcak olduğunu aksine ilerleyen saatlerde suyun çok daha sıcak olabileceğini söyledi Ve bu geziye bir hafta sonu değil, Salı günü başlayacağımız için, nehirde başka birini görme şansımız neredeyse yok denecek kadar azdı. Tatil günü geldi çattı Burak ve Emre bizden önce buluşma noktasına varmışlardı ben ve kız kardeşim Berna daha sonra onların yanına gittik.

Berna 1.70 boyunda dolgun göğüslü güzel kalçalar olan çok fit güzel bir kız olmuştu. o gün de kano tatili yapacağımız için üzerine bir crop Altına da mini bir şort giyerek gelmişti. Uzun zamandır çocuklar Berna’yı görmediği için liseden sonra Berna’nın çok büyümüş gelişmiş ve Güzelleşmiş olduğunu gördüklerinde resmen gözlerine inanamadılar.

Burak: Berna hoşgeldin çok güzel olmuşsun iyi ki sende de katıldın.

Emre: Berna hoşgeldin canım iyi ki katıldın güzel bir tatil geçireceğimize inanıyorum sana da güzel bir mezuniyet hediyesi olacak.

Daha sonra kanolara binmek için üstlerimizi çıkartırken Berna içine neredeyse tanga deneyecek bir bikini altı ve göğüslerinin altından taştığı bir bikini üstü giymişti üstünü çıkartırken adeta şov yapıyor gibiydi resmen bizim çocuklar gözlerini ondan alamadı.

Berna ve ben kanoya bindikten sonra su çok akıntılı olmadığı için varış noktasına gidene kadar yaklaşık olarak 2 saat uzun uzun sohbet ettik. Bana lise hayatının bitmesinden ve üniversite hayatına başlayacak olmasındaki heyecanlarından bahsediyordu kısa bir vakitte eski erkek arkadaşlarından konuştuk. Artık üniversiteye başlayacağı için çok heyecanlıydı ve yeni insanlarla tanışmanın çok heyecanlı olacağını söylüyordu onu üniversite için çok heyecanlı gördüm bir yandan mutlu olurken bir yandan da korkmaya başlamıştım bu afetin üniversitede peşinden koşturamayacağı kimse yoktu. daha sonra Berna benim üniversitede çıktığım kızları sordu onlarla yatıp yatmadığımı sormaya başladı uzun zamandır samimiyetimiz olduğu için benimle her şeyi konuşabiliyordu ben de onunla ona erkeklere çok güvenmemesini çünkü kendimden sadece yatmak için kızlara her şeyi söylenebileceğini anlatmaya çalıştım.

Sonunda Barış noktasına ve kamp yapacağımız yere gelmiştik. Biz geldiğimizde Burak’la Emre çoktan varmıştı ve bizi bekleyip bir yandan da çadırı kuruyorlardı.

Eşyalarımız kanodan indirdik Tüm plan burada bir gece geçirmek ertesi gün balık tutmak ve daha sonra keyfi bir şekilde oradan ayrılmaktı.