Lise Aşkı – 2

Yakınlaşmaya başladım saçlarında elimizi gezdirip yanaklarını okşuyordum sonra başına ufak öpücükler kondurmaya başladım ve dönüp oda çenemi öptü sarmaş dolaş vaziyete biraz durduktan sonra Eylülün telefonu çalması üzerine apar topar hazırlanıp çıktık ve onu evine bıraktım . Eve dönüş yoluna geçmiş hızımı gidiyordum kendi evime yaklaşınca telefonum çaldı Eylül arıyordu açtım ve durumu annesine anlattığını bir an önce benle tanışmak istediğini iletti ve bende kabul ettim daha az bi süre geçmesine rağmen birbirimize çok iyi adapte olmuş ailelerimizi bile tanıştırcak evreye gelmiştik demekki artık ileri gitmem gerekiyordu bir dahaki buluşmada bunların düşünürken eve gelmiştim asansöre binip çıktım yukarı girdim eve babamı selamlayıp odama geçtim ve planlamalarımı yaptım

Ardından direkt duşumu alıp yattım yatağa ve düşünmeye başladım ben bu planları yaparken uyuya kalmışım uyandığımda telefonda bir bildirim gördüm mayısın 23 ünde 3 gün kalmalı bi gezi olucaktı tüm planımı değiştirip en doğru zamanın bu olduğuna karar verdim kafam çok karışıktı acısıyla tatlısıyla aylar geçti bu aylar içerisinde en fazla yakınlaşma yiyişmenin önüne geçemiyordu fakat halinden tavrından ısrarından anladığım kadarıyla onunda aklında benimki gibi bi plan vardı .

Gezi günü geldi çattı ve ben Eylülle oturmaya karar verdim yolda beraber dizi izledik uyuduk falan derken otele geldik he bu arada gezi içeriği şöyle 2 gün 3 gece 5 yıldızlı otel konaklaması ve eğlencesi diğer zamanlar meşhur yerleri gezmekti otel ismini söylemim kuşadası’nın en iyi otellerinden biri aquaparkı da vardı işte . Biz üniversiteleri gezdikten sonra otele giriş yaptık odalara yerleştik herkes hemen mayolarını giyip girmeye başladı havuza tabi bende giyinip eylülün yanına çıktım beraber oturduk falan biraz konuştuk ondan sonra havuza indik yüzdük yorgunluğumuzu attık atıştırdık falan derken hava karardı ve akşam yemeği vakti geldi ben şık giyindim Eylül şık giyindi çok uyumluyduk güzelce yemeğimizi yedik ve sonra kokteyl içmek için lobiye geçtik benim otelden bi tanıdığım vardı oranın yöneticilerinden adamla 1 günde samimi olmuştuk havuz başında onun yardımıyla sex on the beach aldım ben Eylülde misket limonlu bi kokteyl aldı geçtik onların odaya odada nisa diye bi arkadaşıyla kalıyor fakat beni tanıdığı için kızda sorun etmiyordu biz sonra balkonda biraz yakınlaştık işte klasik öpüşme falan deniz manzarası eşliğinde ondan sonra dedim ki nisa sen alt kata iner misin arkadaşlarının yanına kız da çok iyi birisiymiş direkt de indi biz odada yatakta öpüşmeye başlayınca bende artık saldım kendimi okşamaya başladım yavaşça her yerini oda aynı tempoda devam etti artık alt taraf uyarı lambalarını yaktı bende dedim hazır mısın oda demez mi aylardır bu ank bekliyorum öpüşerek soyunmaya başladık ilk başta utansada ben çıkarınca oda gevşedi öpe öpe göbeğine kadar indim aşağıya doğru hamle yapıyordum ve kapı sertçe vuruldu “açın kapıyı çocuklar” bizim sik kırığı hocalar alkol içen var mı diye kontrol yapacaklar güya biz hemen hazırlandık toparlandık gene yarıda kaldı iş hemen balkona geçtim bi sigara yaktım telefonu da şarja bıraktım sorunca da telefonun şarjını eylülde unuttum diye uyduracaktım .

Hoca sordu ne işin var lan senin burda ?!

Ben: Hocam telefonun şarj aleti eylüldeydide yeni geldim bende birazdan ineceğim.

dedim ve mecburen odadan ayrıldım yarın sabah kalktık kahvaltıya gidicektik kapıyı çaldım açan yok zile bastım açan yok en son tam dönerken kapı açıldı Eylülüm uykulu gözlerle açtı kapıyı o tatlı haline hemen yumuldum adeta sanki yeni doğmuş bi bebek tatlığındaydı gözümde dedim balım giyin üstünü de kahvaltıya inelim tamam canım çık sen kapıya geliyorum dedi ve çıktım bekledim eşofman tshirt geldi bende aynıydım zaten kahvaltıyı yaptık frozen içecekler vardı birer tane alıp yukarı çıktık ve hocalar da kuşadaşına çıktı gezmeye dedim fırsat bu fırsat çıktık odaya kaldığımız yerden devam ettik ön sevişme öpme okşama derken eylülden müsade istedim çünkü canı yansın asla istemezdim canım seni çok istiyorum heryerimde seni istiyorum deyince ben çıkardım artık boxer ı kız biraz ürktü ilk başta ama elleyince oda açıldı birbirimizi öpmeye yemeye doyamadık boynum mosmordu nasıl emdiyse bende onun göğüslerinde aynı izi bıraktım 🙂

Bu şekilde giderken yorulduk ve ben arkasına sarıldım ve öyle 1-2 saat uyumuşuz kalktığımızda saat 13-14 falandı yavaşça öperek uyandırdım hanımefendiyi sonra giyinip çıktık biraz yürümeye o günde otele ukrayna kafilesi mi grubu ne gelmiş her taraf taş gibi karılar ben çıkınca otel avlusuna bizimkiler dahil herkes bana bakıyor boynum mosmor emilmiş olduğu belli ha şöyle ha böyle derken baktım bi kaç göz var bizi izleyen ama kız izleyenlerde bi eylülü bi beni kesiyorlar. Bizde havuza girmek için hazırlanmıştık zaten girdik falan derken şezlongu birleştirdim yanyana oturuyorduk bacakları bacaklarımda bedeni bana yapışık evli gibi duruyorduk çok hoşnuttum durumdan saat geçmeye başlayınca akşam yemeği hazırlığı başladı odalara çıktık ben giyindim çıktım eylül girdi koluma beraber gittik yemeğimizi yedik ve tekrardan odaya çıtkık artık bi ileri gidicektik ,