Lise Aşkı – Pilot Bölüm

Merhaba ben Kaan yaşım 20 183 boyunda 80 kg yakışıklı sayılacak bir gencim. Her şey bundan 3 sene önce 11.sınıfta başladı.

Ekim aylarında okulumuz bir gezi düzenledi 2 gün kalmalı olacak şekilde Ankara ve Eskişehir i gezip konaklayacaktık. Ben gezide sıra arkadaşım efe ile oturuyordum, önümüzde ise okulun güzellerinden Eylül ve arkadaşı oturuyordu , ben 9.sınıfta bu kızdan fena hoşlanıyordum ama hiç yakınlaşmadığım için salmıştım. Ve gezi günü geldi çattı saat 12 de yola çıkılacak Ankarada sabah kahvaltısı yapılacaktı. Otobüslere binerken biraz klişe olucak ama ben Eylüle çarptım ona içinde hala ufak bir sevgi vardı fakat önemsizdi özür dileyip yerime geçtim.

Otobüs hareket etti yolculuk başladı sık sık molalar veriliyor herkes sigara içip bişeyler alıp dönüyorlardı . Sıkıcı yolculuktan sonra Ankaraya varmıştık planlanan yerlere gittikten sonra saat 15-16 gibi Eskişehire doğru yola çıktık orda konaklayacaktık yolculuk esnanında uyuya kalmış olmalıyım ki uyandığımda otele gelmiştik.

Herkesin odaları belirlendi ve odalara geçicektik ki merdivende Eylülü gördüm 3 günlük gezi için kocaman valiz almıştı ve çıkaramıyordu (otelde asansör yok mu diyenler olucaktır asansör doluydu) ben gurur yapıp muhattap olmamaya çalışıyordum taki benden yardım isteyene kadar öf püf yapsamda yardım ettim ve bana çok içten bi ses tonuyla teşekkür etti sanki o içimde sevgiyi hapsetmiş gururum bi anda sevgi pompalıyordu o sarı saçlar mavi gözler bi anda beni tekrar hapsetmişti arkadaşımla kaldığımız odaya gidene kadar hep düşündüm sonra akşam yemeği için hazırlanmamız gerektiğini söylediler bende hemen güzel bir kombin hazırlayıp çıktım diğerlerine baktığımda hepsi basit giyinmiş kızlar çok önem göstermiş gözüktüğü için arada dikkat çekiyordum. Yemekleri yedik ve herkes odasına çıkıp gezmek için aşağıya indi arkadaş ortamım gereğiyle bulunduğumuz ortamda Eylül de vardı ara sıra kaçamak bakışmalar atıyordu fakat ben dalga geçiyordur benimle diye bakmamaya çalışıyordum. Emlakçıda çalıştığım için grupta herkes paramın çok olduğunu biliyordu ve genellikle bana kitlemeye çalışıyorlardı hesapları arkadaşlarımı sevdiğim içinde çok önemsemiyordum oturduğumuz kafede bi anda Eylülle sohbete başladık ama nasıl geliştiğini tam hatırlayamıyorum kız her kelimesinde biraz daha aşık ediyordu kendine. En sonunda sohbet ilerleyince dayanamadım tüm cesaretimi topladım ve dedimki

Ben: Eylül ben

Eylül:Evet sen(gülümseyerek)

Ben: Senden çok hoşlanıyorum

diye çıkıverdi ağzımdan masada oturanlarda yoğun şaşkınlık içerisinde eylülden gelicek cevabı bekliyorlardı ve ters köşe oldum beni umursamadığını düşündüğüm o okulun güzel egolu kızı da bu sene benim yaşadığım ani değişimden sonra benden hoşlanmaya başlanmış ve söylemek için benden çekiniyormuş.

Eylül : Kaan bunca zaman niye hiç belli etmedin?

Ben:Senin sevgilin olduğunu düşündüğüm ve kendime güvenmediğim içindi .

Yoğun şaşkınlık içerisindeydim duygu karmaşası ne yapmam gerekiyor düşünceleri çok hızlı ilerlemişti her şey hatta ben o kızdan umudu bile kesmiştim nasıl oldu da bu kadar ilerledi diye düşünüyordum.

Devam edecek…

İlk hikayem olduğu için eksiklerim vardır eleştiri ve görüşlerinizi bekliyorum.