Komşuluk Görevi #11 P2

2 gün sonra

Kamptan döneli 1 gün oldu nerdeyse. Kamptayken eylülle aynı yerde birkez daha sex yaptık. Eve geldiğimizden beri normal sıkıcı hayatıma geri döndüm nehir teyzenin bana söliyeceği sırrı merak ederek günlerimi geçiriyordum. Ve sonunda o harika haber geldi babamlar yarın iş gezisine İzmire gidiyolardı bu benim için harika bir fırsattı hem nehir teyzenin sırrını öğrenip hemde eylülle bol bol vakit geçirebileceğim için aşırı sevinmiştim.

Sabah 10 gibi telefonumun çalmasıyla uyandım. Arayan nehir teyzeydi

N : Kuzum uyandırdımmı seni kusura bakma

B : Önemi yok nehir teyze ne oldu

N : Gel kahvaltı hazırladım beraber kahvaltı yapalım

Babamlar çoktan gitmişti evden. Bana tekrardan bir her zamanki gibi aynı şeylerden bahseden bir not bırakmışlar. Yataktan kalkar kalkmaz duşa girip güzelce yıkandım ardından kıyafetlerimi giyip nehir teyzeye kahvaltı için gittim. Nehir teyze kapıyı açtığında selamlaşıp içeri girdim B : ee nerde eylül

N : Babasıyla İzmir’e gitti o kuzum hem ablasını görücek hem gezicekler bayadır görüşmüyolar zaten hasret gidersinler

Kafamın içinden eğer eylül yoksa bugün nehir teyzeyle sex yapıcağım gündü. Kafamda zafer çanları çalarken kahvaltıya başladık.

B : Şey nehir teyze ormandayken bir sırrını açıklicanı sölemiştin şuan baş başayız açıklama istermisin.

N : Kuzum benim açıklayacam önümüzde daha 1 hafta var sakin ol

Kahvaltıyı yaparken nehir teyzenin memelerine bakmaktan sikim taş kesilmişti artık. Fırsattan istifade bı anda donumu indirip nehir teyzeyi sikmek istiyordum.

B : Nehir teyze ben bi tuvalete gideyim

N : Tabi kuzum buyur

Nehir teyzeye bilerek kalkık sikim belli olacak şekilde kalkarak gittim. Arkamdanda nehir teyze seslendi

N : Dikkat et hırçın şeye

B : Senide yer o hırçın şey

Tuvalete girip kapıyı kitledim donumu indirdiğim an füze gibi fırladı penisim. Aklıma o an koşarak içeri gidip nehir teyzeyi çatır çutur bağırta bağırta sikmekten başka birşey gelmiyordu. 31 çekip tekrardan içeri geçtim

N : Hallettinmi kuzum işini

B : Hallettim teyze

Nehir teyzenin sinsi sinsi bakıyor bakışları iyice rahatsız etmeye başladı.

B : Nehir teyze artık anlatıcak mısın

N : kuzum anlatıcam diyorum bak sana neden anlamak istemiyorsun. Neyse sen çok başımı ütülersin yavaştan eve geç sen, ben anlatıcağım zaman seni çağırıcam

Resmen nehir teyze evinden kovuyordu beni. Acaba çokmu ısrar etmiştim diye düşünüp eve geçtim ve telefonu çıkarıp eylüle mesaj atmaya karar verdim.

B : Canım nasılsın napıyosun, oralar nasıl

2 dakika sonra telefona bildirim düştü yazan eylüldü

E : İyiyim sen nasılsın, babamlar iş için gitti bende ablamın evindeyim şu an

B : İyi napıyosun bakalım nasıl vakit geçiriyorsun

E : Normal ya buralar birazdan sahile inicem, akşama babamlar ablama ziyarete gelicek

Mesaj yazarken eylül tek tıklamalı fotoğraflardan attı. Açtığımda tişörtünü sıyırmış memelerini ve dilini çıkararak poz vermişti.

B : Yalarım o memelerini

E : Geldiğim zaman bol bol yalarsın zaten, ha bu arada annem nasıl konuştunuzmu bugün ?

B : Sabah kahvaltı için gittim normal muhabbet ettik sadece. Sen konuşmuyor musun nehir teyze ile

E : En sonki olaylardan sonra aramadım bile kadın yüzüme bakmıyor resmen

B : Olsun yinede senin annen o hem kadında üzülüyorduk bak

E : kendi özür dilemeden asla dilemem

B : İyi canım benim sen bilirsin bir isteğin varmı ben ders çalışıcam

E : Oldu canım görüşürüz. Akşam sana ufak bir süprizim daha var

Eylülle konuşmamız bittikten sonra telefonu şarja takıp ders çalışmaya başladım. Saat 3 olduğunda nehir teyze spora çağırmak için gelmişti.

N : Canım geliyosun dimi bugün

B : Geliyorum nehir teyze bekle biraz üstümü değiştireyim

Hemen odama koşup spor çantami aldım ve odadan çıktım

N : Kuzum bugün normalde pazar salon kapalı oluyor ama bize yasak yok o yüzden rahatız. Ayrıca senin hocanda olmicak orda bugün benimle antrenman yaparsın

B : Tamamdır teyzemmm benim sanada razıyım ben yeterki sen ol

Nehir teyze hafif kızarmış şekilde arabaya doğru gitti. Bende hemen arkasından arabaya bindim ve salona doğru yol aldık. Yol boyu nerdeyse hiçbirşey konuşmadan spor salonuna geldik. Nehir teyze yavaşca kapıyı anahtarla açtı ve içeri girdik içerisi resmen havasızlıktan geberiyordu. Salonun camlarını açıp antrenman yapmaya başladık.