İlk Aşkım Eda -2

Geziye cuma günü sabah gidip pazartesi akşam dönücektik. Yola çıktığımızda otobüste okuldan yakın arkadaşım olan ayberkle oturdum muhabbet ede ede gidiyoduk. Sonradan hem bizim sınıftaki hemde a’daki kızlar beni darlamaya başladı edanın yanına gitsene diye. Bende ayberke mesele büyük diyerek yanından kalktım ve edanın yanına geçtim. Edayla bi yandan sohbet ediyoruz bi yandan diğerleriyle konuşuyoruz. Sonra ikimizinde hafiften uykusu geldi bende anlık özgüvenle kolumu edanın omzuna attım o da hiç bozuntuya vermedi kafasını omzuma attı. O şekilde biraz uyuduk. Sonra dedim artık çıkma teklifi etmem lazım.

B-Eda bazı şeyleri söylemenin zamanı geldi hatta geçiyo E-Anlamadım B-Eda benimle çıkar mısın E-Evetttt

Daha sonra edayla birbirimize sarıldık bi daha yattık sabah oldu otobüs gidiceğimiz yere vardı gezmeye başladık. Taha hocanın yanına gittim hocam otel nerde diye sordum. O da dedi buraya çok uzak değil bu arada edayla aynı odadasınız dedi. “NE” diyip bakakaldım. İçimi bi heyecan kapladı. Gün içinde biraz daha gezdik kanyonlar antik yerler falan gece oldu otele geldik. Otel odasına geçtik üstümüzü değiştirdik yorgunluktan ikimizde yattık kaldık. Sabah yanağımda bi öpücük hissettim. Eda günaydın sevgilim diyodu başımda. Bende günaydın dedim sonra kahvaltıya indik. Çok güzel mavi üstünde beyaz çizgiler olan bi elbise giymişti üstüne. 2-3 saniye baktım çok güzel olmuşsun dedim o da teşekkür ederim beyefendi sizde mükemmelsiniz dedi bende teşekkür etttim. Bu arada siz edadan bahsetmedim 1.66 boyunda 58 kilo balık etli denebilicek güzel bi vücuda sahip. Sonra kahvaltıya indik. Herkes bize bakıyo taha hoca hoşgeldiniz çifte kumrular dedi bende sağolun hocam dedim. Gün içinde çarşıda gezerken serbest zaman vardı o sıradada edayla dolaşıyoduk. Elimden tutup beni biraz daha tenha bi yere götürdü sonra durdu noldu dedim bi anda dudağıma yapıştı. Ama o neydi öyle hayatımda ilk defa öpüşüyodum ve sanki o anda boşlukta hissettim. Dışarıda olduğumuz için başka bişey yapmadı ama imalı bi bakış attı. Anladımki bugün otelde bişeyler olucak. Sonra orda bi tekele denk geldik bende anlık gazla tekila mı alsak dedim ama daha önce hiç alkol içmemiştim. Eda olur dedi girdik aldık tekilayı çantaya salladım. Grupça biraz daha dolaştık sonra geri otele döndük. Çantadan tekilayı çıkarıp başlayalım mı dedim eda kafa salladı bende açtım doldurmaya başladım. Sanki çok biliyomuş gibi limon tuz hiç bişey yapmadan vurdum shotı. Kolonya gibiydi ama o acı tat hoşumada gitmişti. Sohbet ede ede içiyoruz alkolünde etkisiyle ben bi anda yatakta edanın üstüne çıkıp öpmeye başladım. Oda karşılıksız bırakmadı bu şekil bi 10 dk gittik durmadan. Tabi zülfikar şaha kalktı edada farketmiş olucak ki bi 5-10 saniye kabarıklığa baktı sonra gözümün içine bakıp ufaklığı uyutalım dedi. Pantolonumun kemerini düşmesini açtı aşağı çekince benim dalga yüzüne çarptı sinsi bi gülüşle başını ağzına alıp ileri geri yapmaya başladı. Sadece ara sıra nefes almak için duruyodu. 15-20 dk böyle devam etti en sonunda boşalıcam dediğimde sonuna kadar kökledi ve tek bir damla bile düşürmeden hepsini yuttu. Şimfi seni rahatlatalım dedim ve altındaki şortu indirdim. Siyah bi tanga vardı onuda yana kaydırdım ve pembe pürüssüz amı karşımdaydı. Yalamaya başladım ara sıra dilimi içeri sokuyor ara sırada emiyodum. 10 dakika içinde falan titreye titreye boşaldı. İkimizde yorgunluktan çıplak bi şekilde uyuya kaldık.