Swinger Yaşamı Tanıdık. (2. Bölüm)

Mert:” Aşkım hadi kalk. Hazırlanalım uykumuz açılsın. Ben sana kahve yapayım”
Banu:” Tamam aşkım” dedi gerinerek. Hava karanlıktı daha. Bu nasıl bir tatildi anlamadım ki. Neyse kalktım yüzümü yıkadım. Kahve makinesini çalıştırdım ve atıştırmalık bir şeyler çıkarttım dolaptan Banu da geldi hemen alel acele yedik kahvelerimizi içtik ben sigara yaktım bir tane. Sonra Banu odaya gitti üstünü giyindi mutfağa geri geldi. Yine çok güzeldi karım. Beni çok tahrik eden beyaz şort ve göbeğini hafif açıkta bırakan tişörtü ile çok seksiydi. Yanımdan geçerken götüne bir şaplak attım. Gülerek bana döndü hadi aşkım sende giyin dedi. Bende giyindim. Bende bir şort tişört ve spor ayakkabı ile kombini yapmıştım. Daha doğrusu Banu yapmıştı. Saat tam 5 de telefonum çaldı. Hakan arıyordu geldik dedi. Hemen evden valizi alıp çıktık. Vito bir araba vardı. Hakanın sanırım seyahat arabası buydu. Gaye indi ön taraftan

Gaye:” Mert sen öne geç biz hanımlar arkada gidelim” Ben yok mok desemde öne geçtim. Gaye ve Banu arkada seyahate başladık. Yaklaşık 1 1,5 saat bir yolculuğumuz vardı. Havadan sudan konuştuk hakan la. Sigara içtik birlikte bayanlarda koyu bir sohbete girmişlerdi.

Güzel bir sohbet ve yolculuğun ardından. Liman a gelmiştik. Hakan arabadan inerken telefonla diğer arkadaşlarını aradı.

Hakan:” Hadi ya e neden dün söylemedi ki? Neyse tamam olsun bizim için farketmez.” Bana dönerek.
Hakan:” Kusura bakmayın bizimle gelecek diğer arkadaşların işleri çıkmış acil. Biz bize çıkacağız bir sorun olmaz umarım”
Mert:” Yok ne sorunu zaten bakma aslında diğerlerini tanımıyorduk. Daha iyi de olmuş olabilir. ” Bunları konuştuktan sonra Hakan kaptan ile konuştu biraz bende Telefonumdan maillerime baktım. Gaye ve Banu geldiler. Valizler taşınmıştı. Hakan Gaye ye durumu anlattı sanırım. Banu yanıma geldi oda diğerlerinin gelmeyeceğini söyledi bende haberim var dedim.

Hakan kaptanla biraz konuştu sonra bana geldi :

Hakan:” Mert biraz eksikler var diğer arkadaşlar getirecekti ama onlar gelmeyince bize kaldı. Ben onları alıp geleyim Gaye ile. Siz boşuna yorulmayın içerde bekleyin isterseniz. “
Mert:” Yok olurmu öyle şey hatta sen listeyi ver ben alıp geleyim hepsini. “
Hakan:” Aslında iyi olur çıkış evraklarını da o sırada ben doldururum” Bana bir liste verdi sanırsın bir ordunun ihtiyacı. Ben tam Banu ya seslenecektim ki Gaye ile yanıma geldiler.

Banu:” Aşkım bizde geliyoruz bizim de alacaklarımız var”
Mert:” Tamam aşkım olur”
Gaye:” Bende yolu tarif ederim. ” Tamam anlamında başımı salladım ve Hakan ın arabasına bindim. Yola çıktık. Ön koltuk ta iki kişi oturabiliyordu. Banu ve Gaye oturmuşlardı sürekli konuşuyorlardı. Banu nun o şortu iyice sıyrılmıştı. Sürekli gözüm ona takılıyordu. Gaye ‘nin de kısa elbisesi baya çekilmiti geriye doğru. Banu nun bana dedikleri geldi aklıma memeleri silikon mu falan derken Biz Avm gibi bir yere gelmiştik. Ben Gıda bölümüne girdim. Tüm listeyi tek tek almaya çalışırken Gaye yanıma geldi.

Gaye:” Mert ne yapıyorsun sen ? . Sanırım Hakan söylemedi sana. Online verdik siparişi. Birazdan hazır olur isteklerimiz. Ben Listeye bakıp alışveriş yaptığın için geldim. Ama senin özel isteklerin varsa alabilirsin.”
Mert:” Yok benim bir özel isteğim burada herşey var maaşallah. Bende nasıl yetişecek diye düşünüyordum.” Gaye yanımdan kırıtarak ayrıldı. Bende o sıra reyonları gezerken kıyafet alanına geçtim. Banu ortalıkta yoktu onu aramayı düşündüm. Tam o sıra avm görevlisi geldi ve bizim siparişlerimizin hepsinin hazır olduğunu söyledi. Biraz şaşırmıştım açıkçası.

Mert:” Teşekkür ederim. Çok hızlısınız ben 1 saat bekleriz sanıyordum.”
Görevli: ” Bunlar dün sipariş verildiği için zaten bir çoğu hazırdı. Sadece bir kaç ürün hazırladık”

Dün mü ne dünü ? Hani diğerleri getirecekti. Kafamda sorular vardı. Ama belki de onlar vermişti siparişleri. Gelmedikleri içn biz almıştık. Banu yu aradım açmadı. 3 kere falan aradım açmayınca merak ettim. Soyunma kabinlerinin oraya gittim. Orada da kimse yoktu. Gaye yi aramak geldi aklıma tam numarasını çevirirken Banu geri aradı.

Banu:” Aşkım kıyafet deniyordum. Açamadım telefon yanımda değildi.”
Mert:” Nerdesin ki sen. Ben soyun kabinlerinin oradayım burada kimse yok”
Banu: “ Oradan çık 2 yan mağazaya gel oradayız.”
Mert:” Dur malzemeleri arabaya taşıyayım gelirim. Ya da işiniz bittiyse siz gelin çıkalım hemen”
Banu:” Aşkım 5 dakika sonra hazırım ben. Hatta dur sana bir resim atacağım bak bakalım. Beğenirsen alacağım”
Mert:” Tamam ama acele et aşkım.” Ben Kasaya doğru gittim ama tabiki online sipariş olduğu için ücret ödenmiş. Güzelce herşey poşetlenmiş ve arabalarda beni bekliyordu. Ben nasıl götürürüm diye düşünürken 3 görevli geldi arabamı sordular otoparkta gösterdim. Biz taşırız diye aldılar hepsini. Arabaya yerleştirdiler. Ben de onlara biraz bahşiş verdim. Teşekkür edip gittiler. Ben bir sigara yakacakken Telefonuma mesaj geldi. Banu inanılmaz seksi kırmızı bir bikini ile bana resim atmıştı. Aşkım bu nasıl diye yazmış. Oha dedim sadece. Çok güzel olmuşsun aşkım da bunu mu giyeceksin. Diye cevap yazdım Hemen sevmedin mi diye yazmış. Yok yok tamam al dedim. Biliyordum zaten Banu bunu alır ama sadece evde yatakta seks için giyer. Hep öyle ateşli şeyleri alır bana gösterir. Sigaram bitmeden Banu ve Gaye geldi. Tekrar arabaya bindik. Bu sefer Gaye benim tarafıma yakın oturdu. Elbisesi o kadar sıyrılmıştı ki neredeyse tüm bacakları ortadaydı. Ama Banu nun ne yapacağı belli olmaz diye hiç oralı bile olmadım. Yat limanına tekrar geldik. Ben poşetleri nasıl taşırız diye düşünürken burada da görevli arkadaşlar geldiler. Kısa zamanda tüm poşetleri yat a kadar götürdüler.  Hakan hepsine teşekkür etti yüklü bir miktar da bahşiş verdi. Kaptan geldi o sıra birkaç evrak imzalattı ve yolculuk için her şey hazırdı.

Hakan:” Mert sen yukarı gel istersen. Hanımlar da malzemeleri yerleştirir sonra bir kahvaltı yaparız. “
Mert:” Tamam diyerek yukarı çıktım.”

Hakan çok rahat bir şekilde yatı hareket ettirdi ve limandan ayrıldık. Ben malzemelerin ücretini vermek istedim. Oda boşver gelecek arkadaşlar ödedi zaten cezası olsun onlara dedi. Tamam dedim. Denizin üstünde baya zevkliydi seyahat. Hakan geçtiğimiz yerleri tarif ediyor. Derinliği söylüyordu. Yaklaşık yarım saat sonra alt kattan bayanlar seslendi. Hakan 5 dakika sonra iniyoruz dedi ve Yatı sanırım geçiş rotası olmayan bir yere götürmek için manevra yaptı ve orada demir ettik. Aşağıya indik ve güzel bir masa ile kahvaltımızı yapmaya başladık.

Hakan : “ Arkadaşlar 1 saatlik bir yolculuğumuz var ilk durağımız orası. Sonra orada bir mola veririz oradan da bizim koyumuza gideriz. Umarım bu seyahat hoşunuza gider.”
Mert:” Çok merak ediyorum bende. Ama deniz bana yaradı sanırım. Baya iyi geldi bana şu kısacık yolculuk bile” Hepimiz güldük. Kahvaltılar bitti. Banu kahve yaptı. Onları içtik ve tekrar yola çıktık. Ben yukarı çıktım. Sohbet muhabbet derken Banu dan bir mesaj geldi.

Banu:” Aşkım bak Gaye ne aldı. Sen bana bir yakıştıramadın bikiniyi” Bu mesajın ardından Gaye ‘nin aldığı bikiniyi attı bana. Pembe bir bkiini ama hem üstü hemde altı inanılmaz küçüktü.

Mert:” Aşkım banane onun ne aldığından. Sen istersen giyersin zaten. Sanki sözümü dinliyorsun da”
Banu:” Söz aşkım bu tatilde sen ne dersen o. Uslu bir kız olacağım inan bana. Bak göreceksin”
Mert:” Hı hı eminim canım benim eminim. Birazdan Gaye o bikini ile çıksın ben yanlışlıkla baksam senin yapacaklarını biliyorum. O yüzden hiç gerek yok aşkım”
Banu:” Ya vallahi göreceksin bir şey olmayacak. Ama sende yiyecek gibi bakma “
Mert:” HAHAHAHA hem diyorsun ki bir şey olmayacak hemde bakma. Tamam canım tamam”

Tekrar Hakan ile sohbet ettik. Gerçekten zaman çabuk geçiyordu ve Hakan koyu gösterdi. Sadece 1 yat vardı orada.

Hakan:” Burası çok bakir bir koydur. Sadece Denizden gelebilirsin. Suyu da çok güzeldir. Biz ilk burada denize girer eğlenir sonra yola çıkarız. “

Mert:” Gerçekten çok güzelmiş” Ulan aynı memlekette yaşıyoruz cennetten düşme yerleri hiç görememişiz. Banu o sırada seslendi

Banu:” Mert aşkım gel sende mayonu giy. Biraz burada yüzelim.” Ben kalktım. Hakan da demir atmıştı zaten o hazırdı direk üstünü çıkarttı benimle inerken. Ben kamaramıza doğru geçerken Gaye çıktı bir anda karşıma. O Pembe bikiniyi giymiş. Koca memelerinin sadece ucunu anca örtmüştü. Ben aşağısına bakamadım. Hemen kamaraya geçtim. Banu da üstünü değiştiriyordu. Tam da tahmin ettiğim gibi siyah mayosunu giymişti. Bende hemen yanında soyundum ve şortumu giydim. Mükemmel kaslarım olmasa da sürekli spor yaptığım için fit sayılacak bir vücudum vardı. Banu nunda öyleydi aslında. Hemen arkasından yanaştım ve boynundan öperken memelerini sıkmaya başladım.

Banu:” Aşkım hayırdır. Dur biraz” İtiraz etsede biliyordum huyunu devam etmemi istiyordu. Tek elimi altan mayosunun am kısnın kenarından soktum ve amına ulaştım. Dur falan diyordu ama ben hala oynuyordum.

Banu:” Aşkım dur şimdi sulandım zaten leke olacak. Ayıp olur insanlara”
Mert:” Tamam aşkım” dedim ve götüne bir tokat attım.
Mert:” Sen çık aşkım benim şu biraz insinde geleyim”  dedim sikimi göstererek. Banu elini sikime attı.

Banu:” Bu sadece bana kalksın “ dedi ve kırıtarak yanımdan ayrıldı. 5 dakika sonra bende hazırdım. Kamaradan çıktım ve ön tarafa geçtim. Banu beni bekliyordu. Hakan ve Gaye suya çoktan girmişlerdi. Bizde atladık suya. Gerçekten su çok güzel ve berraktı. Suda şakalaşmalar falan derken biraz yüzdük. Banu ile Gaye güneşlenmek için Yata yüzdüler. Onlar yukarı çıkarken ilk Banu çıktı ben götüne baktım. Mayosunun sol tarafı götünün arasına girmişti. Çıkarken onu düzeltti ve inanılmaz bir manzara sunmuştu. Ne oluyor du bana amk elin adamının yanında. Tam Hakan a bakmak için dönerken onunda Banu yu kestiğini gördüm. Şimdi Gaye çıkıyordu. Bakıp bakmamak arasında kaldım. Amk böyle işin dedim ve suya daldım. Kafam çok karışıktı. Tekrar suyun üstüne çıktım. Hakan ile kıyıya yüzelim mi konuşması yaptık ve kıyıya doğru yüzdük. Uzun zaman spor yapmanın burada faydasını gördüm. Sahile çıktığımda nefesim oldukça iyiydi. Hakan baya yorulmuştu. Benden biraz sonra gelmişti.

Hakan:” İyi yüzüyorsun. Benim ciğerlerim çıktı. “
Mert:” Spor yapmanın faydaları. Bir de sigara içmesem keşke” Sahilde oturduk Hakan konuşmaya başladı.

Hakan:” Bak Mert biz bu tatile sadece sevdiğimiz ve güvendiğimiz insanlarla çıkarız. Öncelikle bunu bilmeni istiyorum. Siz ne kadar rahat olursanız bizim içinde o kadar iyi olur. Ve yatta olan yatta kalır. Senden tek rica bu tatilden kimseye bahsetmemen. Bunu özellikle rica ediyorum. Buradan sonra gideceğimiz koyda 2 çift daha var onlar kendi yatları ile geldiler seni onlarla tanıştıracağım.  Ama lütfen biz size kefil olduk sadece bunu bil ve size güveniyoruz.”

Mert:” Ben bir şey anlamadım. Altı üstü bir yat gezisi. Bunun gizlisi saklısı olmaz ama söz burada olan burada kalacak. Ayrıca bu tarz şeylerin dedikodusunu yada bunun konuşmasını yapacak insanlar değiliz. “ Hakan teşekkür etti ve tekrar Yat a doğru yüzmeye başladık.